اس ام اس برفي
 
dara2bax.tk
چترم مخصوص گوشی
 
 

گل یخ زمستان تو هستم / اسیر ناز چشمان تو هستم / مرا پرپر مکن ای جانم ای دوست / که من مشتاق دیدار تو هست

          

دعا میکنم غرق باران شوی / چو بوی خوش یاس و ریحان شوی / دعا میکنم در زمستان عشق/ بهاری ترین فصل ایمان شوی

          

مواظب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان با زمین کرد ، زندگی با دلت نکند

          

و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد
و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد
چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

          


در برف ، سپیدی پیداست . آیا تن به آن می دهی ؟ بسیاری با نمای سپید نزدیک می شوند که در ژرفنای خود نیستی بهمراه دارند . ارد بزرگ


          

لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیره برفه !!!!!
درسته که هوا رو گرم نمی کنه ولی تورو دل گرم میکنه…

          

به که گویم که تو منزلگه چشمان منی / به که گویم که تو گرمای دستان منی / گرچه پاییز نشد همدم و همسایه ی من  / به که گویم که تو باران زمستان منی

          

وقتی می رفتی بهار بود ، تابستان نیامدی ، پاییز شد ، پاییز که نیامدی پاییز ماند ، زمستان که نیایی باز پاییز می ماند ، تو رو خدا فصل ها رو به هم نریز


          

رفاقت مثل آدم برفی میمونه ، درست کردنش راحت اما نگه داشتنش سخت !


          

داره برف میاد  به اسمون نگاه کن هروقت برف سیاه  بارید بهم خبر بده  ، اون موقع من دیگه دوستت نخواهم داشت

          


عشق یعنی امید ، یعنی طراوت باران ، یعنی سفیدی برف ، یعنی ساز زندگی و لبریز از خوشی و عشق یعنی راز زیستن !

          

سوزی که برف داره ، بارون نداره
معرفتی که تو داری ، هیچ کــس نداره !

          


عشق یعنی : چون خورشید تابیدن بر شب های دوست و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست .

          

برف آمد و پاییز فراموشت شد . آن گریه ی یک ریز فراموشت شد . انگار نه انگار که با هم بودیم . چه زود همه چیز فراموشت شد



http://mosafer.h.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 14 بهمن 1390برچسب:اس ام اس برفي, :: 12:21 :: توسط : سالار

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید/نظر يادتون نره 09380302078
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس ام اس عاشقانه و آدرس mosaferebeheshti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 37382
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس

function noRightClick() { if (event.button==2) { alert('! هنوز نيومده ميخواي چيکار کني شيطون بلا') } } document.onmousedown=noRightClick

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن

>

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

.